Tuesday 11 December 2012

Jiwa Rykhaira

Hah.. sedap tak nama Jiwa Rykhaira tu??
heheh mesti orang tertanya-tanya apa maksud Jiwa Rykhaira tu.
jiwa tu bermaksud perasaan.. rykhaira tu sambungan nama aku dengan si dia.
so bila disambungkan jadi Khaira. suku kata "ry" saja aku tambah sebab huruf tu
amat bermakna bagi aku. hanya aku dengan si dia saja yang tahu.. so haraf maaf
sebab xjelaskan kat sini. hehe

so sebab itulah aku gunakan nama rykhaira tak kira la apa saja jenis laman sosial. facebook ke, twiter ke aku akan guna nama rykhaira ini. dengan nama ini juga bagi semangat dan beri ilham kepada aku.
setiap orang pasti ada sesuatu yang boleh bagi ilhamkan?/
begitu juga aku. dengan perkataan ini yang membuat aku terus berjuang demi impian aku.
aku rasa cukup setakat ini untuk penjelasan nama 'Jiwa Rykhaira"
jumpe lagi di post yang akan datang.. hehe

No comments:

Post a Comment