Wednesday 2 January 2013

Zee Ice Blended

salam kawan-kawan dan juga sahabat-sahabat yang sudi membaca blog saya ni.. kali ni saya nak bercerita mengenai bisnes kak saya.. nak tahu apa?? tengok gambar kat bawah ni..


hah inilah promote tu.. yang bukak ice blend ni kak aku.. dh lebih 4 bulan dh dia niaga ni.. seblum dia bukak peniagaan ice blend ni kami penh jugak cuba-cuba niaga air tapi xboleh jalan sebab modal air lebih tnggi dari ice blend pastu untung pun tak seberapa.. kalau air tak habis, jawabnya rugi la.. hehhe masa bulan puasa lepas aku dan kak aku cuba niaga Yong Tau Fu.. alhamdullillah perniagaan kami boleh dikatakan maju jugak la.. lepas beli baju raya & bagi duit raya kat budak-budak kira ok la kan??.. heheh..

kalau korang suma nak taw ice blend yang kak aku buat ni memang sedap. kalau aku balik bukit merah ja memang tak sah kalau aku tak makan ice blend. mau tak nya siap ada buble, cream, coklat cip, oreo lagi.. mana boleh tahan beb,, heheh tp sorry sikit, mesti korang ingat aku makan free kn??? tak de nye free aku bayar ok.. sebab aku tau orang niaga ni macam mana.. dengan modal lagi, kalau semua orang nak makan free memang bungkus la jawabnya.. korang mesti igt hrga dalam banner tu mahalkan? sebenarnya kami pun xmahu letak harga tu.. tapi terpaksa sebab. cream saja dah rm13.50 sebotol, gula lagi, coklat ciplg, buble lagi, oreo lagi tambah pulak dengan serbuk perisa lagi.. mahal kot.. kalau letak harga murah maknanya niaga saja la.. upah penat pun tak dapat.. kalau korang tak percaya korang cube niaga.. kalau cakap memang senang la..

tp kalau korang g bukit merah dekat area taman Lembah beriah jangan lupa rasa ice blended ni.. aku gereti korang tak menyesal beli.. beli sekali pasti nak lagi.. hehehe...

jangan lupa rasalah ice blende ni.. heheh

No comments:

Post a Comment